Ladies and Gentledudes,
Jag måste säga att bloggandet är under all kritik. Jag kan  inte minnas sist jag använde min dator annat än för skolarbete. Hädanefter kommer nog denna blogg endast användas när jag reser. Istället finner ni mig på Instagram som "nerve2"
Meeeen, när ni ändå gjort er besväret att kika in här tänkte jag att jag skulle ge er en liten update om vad som händer och sker. Jag är klar med Umeå Universitet. Skrev mitt degree project nu i våras och det som återstår är min 15 hp statistik som jag fick avbryta när jag flyttade till Hawaii. Statistiken läser jag på distans vilket gör att jag för fösta gången sedan jag var 16 flyttat hem till Norråker igen - det är underbart!
Livet är bra nog underbart, jag kan inte önska för ngt mer! Sommaren har just tagit fart och jag har redan hinnut med alldeles för mkt tokigheter och härligheter med dem allra, käraste av vänner! Till hösten börjar det verkliga äventyret och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning!
Mahalo alla härliga! Se till at ha en sjutusan till sommar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress