23 mars 2012

Första dagen

Hawaii

Okej här kommer lite bilder från första dagen här
Vi började dagen med att hika Koko Head
Sedan tog jag madde till Foodland så att hon fick testa poki (behöver jag säga att hon älskade det?!)
Sedan blev det Waikiki
Ben slutade 2:30 så då hämtade vi upp honom och så åkte vi till en lite mer avskilld strand och hängde
Grönsakerna och frukterna här är enorma i USA, det går ju inte att undgå. Kolla in dem här lökarna ba..!
Grabbarna styrde upp en liten BBQ på kvällen
Ben och Jeff
Jeff
John
Ben
Cookie och Melissa kom också, sån himla fin dag med så otroligt fina människor! Idag känner jag av Koko i benen, blev mer promenerande i morse än lubbande. Ben hade banana pancakes redo för oss när vi kom hem. Nu ska vi bara byta om och åka till stranden!
Karin

Åka till stranden... fy va orättvist ;-) Äh, man får väl skotta upp en driva å lägg sä i. Underbara bilder.. som vanligt.

Linn

Hej Emma Lisa!



Jag älskar att läsa din blogg, jag kom hem från Maui för ett tag sedan där jag jobbade som au pair och jag börjar nästan gråta när jag ser dina bilder, för jag längtar tillbaka så mycket!



Tack för bra läsning och bilder!

Emma-Lisa

Nej så roligt! Fantastiskt att du har bott på Maui, så himla vackert där! Önskar verkligen att jag åker dit igen ngn gång! Kramar till er båda!

Jenny

Kommer följa din resa slaviskt! Kom gärna med tips under resan då jag har stora planer på att åka dit under hösten! Ha det underbart!



Ps vart har du köpt den fiiina da kine kepsen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress