Vid nyårsmiddan (som för övrigt firades i Kittelfjäll denna gången) diskuterade vi alla vad året 2012 har inneburit för var och en av oss. 2012 var ett mycket bra år, ett riktigt fint år och även denna gång - lärorikt. Jag har lärt känna nya härliga människor, lärt mig ett och annat om mig själv (det är tydligen sant som man säger - att man bara blir klokare med åren). I påskas återvände jag till Hawaii för tredje gången och överraskade mina vänner och jag var lyckligast i hela vida världen!
 
2012 var även året då jag tog min civilekonomexamen något som jag är mycket stolt över. Det var även året då jag mötte Henrik. En sen sommarkväll kom jag tolkandes efter en cykel på min longboard i full fart när jag hör någon ropa mitt namn... Jag är tacksam för att han inte gav upp utan fortsatte insistera på att vi skulle lära känna varandra. 
2013 kommer bli ett helt nytt kapittel i mitt liv. Det har hitintills varit väldigt snabba, men innehållsrika kapitel i mitt liv. Jag har ingen aning om vad 2013 har att erbjuda, men jag ser fram emot resan med spänning!
 
Jag har ett nyårslöfte som jag tänker ta med mig det här året: Det är ok att inte vara med på allt, man kan avstå från saker utan att behöva ha någon anledning.
 
Nu ska jag packa väskan för att sedan åka ut till Henriks föräldrars stuga vid havet. Det blir fint!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress