I fredags efter jobbet blåste jag och Henrik upp till Riksgränsen. Vi klarade oss undan snön, men fick åka slalom mellan alla lemlar den sista sträckan. Där övernattade för att sedan åka vidare upp till norraste Norge och min bror Marcus med familj!
Dopet skulle vara i Catherie´nes hemby så vi övernattade alla i hennes föräldrahem. På kvällen frossade vi alla i 10 kg räkor.
Catherine
Lina Feliece´s morfar (bästefar)
Gudfar
pappa Marcus
Och här är mitt lilla godis! Så snäll, glad och mysig. Redo för dop
Catherines tvillingsyster, Line, var en av tre gudmödrar
Henrik var gudfar
 
Mamma och Marcus hade tåsjödräkerna på sig
Pappa och Prästen fann varandra ;)
Söte far
och min fina mor!
Många mil, men det var värt var enda timma i bilen! Åh så glad jag är! Om två helger kommer Marcus, Catherine och lilla Lina Felice och hälsar på oss i Umeå - det ska bli underbart att få rå om dem!
Efter dopet åkte vi tillbaka till gränsen och övernattade där för att slippa köra allt för länge på en och samma gång.
Hell on earth? Nope det där är lapporten i Abisko. När vi vaknade så var det snö ute (!!!) My gosh, helt otroligt... snön får gärna komma där uppe, men hösten här hemma vill jag njuta utav lite till!
 
Ingrid

Men, så fina bilder....nu igen!!! Du kan verkligen konsten att hitta ögonblicken.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress