När jag får frågan om jag tycker att det är kort eller lång tid kvar till tuch down blir jag alltid så kluven. Det känns som att man har varit gravid så länge, samtidigt som det känns så overkligt nära tills den lilla ska komma ut. Har bestämt mig för att det känns lagom länge tills bf. Det är lätt att längta ihjäl sig till bebben är här, men det känns viktigt att njuta av att semestern har precis börjat och sommaren är här. Det är ju på sätt och vis "sista" sommaren innan livet ska ta en ny vändning.

Länge fick jag gå utan att det aldrig ens syntes att jag hade en liten där inne. Och nu har magen bara exploderat fram!

Går in i vecka 33 den här veckan och jag njuter verkligen av min kula - den lilla där inne börjar få det lite för trångt för att den ska kunna vända på sig fler ggr, men jobbar på med händer och fötter som aldrig förr.

Välkommen sommaren - som jag ska njuta utav dig!
Madeleine

Hej!
Ramlade in på din blogg, och så fin den är!
Kul att läsa om dina/era resor och äventyr. All lycka i framtiden önskar jag er (snart) tre! :)

Svar: Europas senaste svar, men stort tack i vart fall! Så himla rart av dig :)
EMMA-LISA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress