Gårdagens krampande i högra sidan av magen visade sig bero på ligamfntsmärtor. Aldrig upplevt varken denna eller min förra graviditet. Enligt 1177 uppger man att:
Från livmodern ner mot ljumsken går de så kallade livmoderbanden. När livmodern växer och livmoderbanden tänjs ut kan det göra ont och stråla ut mot ljumsken och blygdläpparna. Det brukar kallas ligamentsmärtor. Efter förlossningen drar banden ihop sig och besvären går över.
Besvären avtog under vila och vetekudden var också behjälplig!
(null)
Idag är de helt borta - skönt! Men jag anar en förkylning som ruvar. Hoppas att den ger med sig. 
Det känns märkligt, men nu har jag gjort helg. Ska gå och vila nu innan jag traskar bort och hämtar M på förskolan. I morgon åker vi till stugan - äntligen! 
(null)
Hej du där inne. Om du bara visste vad nyfiken jag är på dig❤️

Ha en fin start på helgen vackra du! 

Anonym

Mammo väntar oxå!!!!

Svar: Såklart! ❤️
EMMA-LISA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress