Vi har haft en lång inköpslista inför lillasysters ankomst. Jag tror dock att vi börjar närma oss en ljusning. Vi har handlat på nätet, blocket och lånat av nära och kära. Här om dagen damp ett paket från H&M ner med lite kläder som vi har tänkt att vi ska fylla BB-väskan med bland annat.

(null)

Även fast jag insett att jag helst köper kläder i vitt, grått och beige så blev det faktiskt lite rosa inslag. Jag vet inte varför, men jag kan nästan tycka att det är finare med en blå klänning än en i typiskt rosa. Jag antar att det beror på att jag helst klär mig så själv i de färgerna. Hur som helst så är det jätteroligt att faktiskt få köpa lite flickkläder. Nog för att jag verkligen kan gå igång på att köpa kläder till Melker (finns ju så otroligt mycket fint till pojkar också). Men det är ju såklart något speciellt med kläder till små flickor – strumpbyxor, klänningar, hårband…

(null)
(null)  (null)
(null)
Så såklart klickades det hem lite till Melker också. Den här gången gav jag efter för sommarkläder i linne. Gillar framförallt byxorna som går att vika upp. Tänk er detta till ett par sandaler i brunt skinn och en liten sommarhatt!
Måste också visa er lite kläder som vi fick i påskas av våra vänner och mina föräldrar - hur gulligt och näpet är det inte? Kläderna hjälper en på ett sätt att grepa att vi faktiskt snart ska fylla dem med en liten person - vår egna lilla människa som vi längtar så ohyggligt mycket efter!

Annars tror jag nog att vi har det vi behöver till just BB-väskan. Vi måste bara se till att den blir packad nu också🌸
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress