16 april 2018

Sista besöket

Kids Momlife

När Henrik åkte på kickoff med jobbet till Sthlm, passade jag på att åka och hälsa på mina föräldrar och mormor en sista gång innan lillgodisen är här. Det är 28 mil enkel väg och på gränsen för långt för min gravida kropp. Så därför passade det bra med ett sista besök. En svindlande känsla ändå att nästa gång vi träffar mormor så är vi fyra i familjen som kommer på 11kaffe.
(null)
Mamma var gullig och skämde bort mig med alkoholfritt rosé. Det passade ypperligt då vädret var makalöst och solen värmde.
(null)
Annars så har det här väl egentligen varit Melkers helg. Medan jag har fått ta igen sömn så har han åkt skoter och grävmaskin, herjat fritt i alla vattenpölar och busat med storkusinen. 
(null)
Det blev en helmysig helg med både lunch och middag utomhus, kvällsfika och våfflor. På söndagen kom vi hem till en sällskapssjuk pappa som bjöd på grillat med farmor, farfar och Klarakusin till sällskap.

Humöret har lagt sig från fm. Nu är vi ute i havsstugan och stökar lite. Så underbart att få komma ut hit. Det bästa av allt är att vi äntligen kan börja sova över här igen. Nu blir det the, rostfralla och "vem bor här"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress