I morse när vi vaknade var det alldeles spegelblankt på havet. Så efter frukosten hoppade vi i båten allesammans och åkte ut en sväng. Det är mysigt att puttra omkring, spana in andras stugor och titta på båtar och vattenskotrar som också är ute. Det finns en del öar med stugor på så det är oftast mycket båttrafik vilket är kul.
(null)
Tänk att vi firar tvåårig bröllopsdag på måndag - tiden rusar och det gör hjärtat med!
(null)
Mina fina fina pojkar
(null)Kolla in Mina då! Hon ser så himla ihoptryckt i sin flytväst, men sanning är den att hon tycks alltid somna så fort motorn startar. Så hur oskönt det än må se ut, kan det inte väga upp mot motorns sövande ljud. Skulle aldrig ta med mig någon utav mina barn i båten utan flytväst. Ingen annans barn heller för den delen. Jag håller faktiskt hårt på att alla som vistas på havet/sjön ska ha flytväst - det är liksom inget att tumma på tycker jag.

Nu sover lillasyster igen. Melker leker i sandlådan och jag lyssnar på talbok och röjer undan lite. Det är så härligt att alla är hemma!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress