I natt var en usel natt. Vid tretiden vaknade jag av att jag hade svårt att andas. Hitta ingen sovställning som funkade utan det enda som hjälpte var att stå upp. Det tog två timmar innan jag lyckades somna om.
Det märket på jobbet senare då yrseln slog till. Den ville inte ge med sig och jag fick till slut be Henrik komma och skjutsa hem mig. Vi bor 2 mins promenad från mitt jobb, men jag kände att jag inte viste om jag skulle fixa det. Så nu är jag hemma. Har sovit ikapp lite och tänkte försöka mig på att äta lunch. Sedan får jag se om jag mår bättre och kan traska tillbaka och göra ett nytt försök.
(null)

Till något annat
Jag har sedan en längre tid gått och sneglat på en ny kaffemaskin. Inget är ju så gott som smarrigt kaffe och Sjöstrand har ju en som är orimligt fin!
(null)
Den gick från att vara en julklapp till mig själv, till en födelsedagspresent och nu kanske den hinner övergå till en pushpresent. Ska jag unna mig något så dyrt? Det sjuka är att jag inte ens tvekade när vi köpte en ny åkpåse till Melker, som var precis lika dyr. Men när det kommer till en själv blir man helt plötsligt så himla snål och tjurig. Känns det igen?
(null)
Något jag ändå kanske kan lyckas unna mig är en magnoliakvist - så otroligt fina de är! Jag lyckades hitta en förrförra året (i fjol var gick jag bet).  Om någon vet något ställe som säljer i Umeå får ni gärna tipsa!
(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress