20 juli 2018

Babygym diy

Inredning Kids

När jag gick i väntans tiden snickrade jag ihop ett litet babygym till lillpiga. Nu har hon börjat uppskatta det och ligger gärna där en liten stund och gymmar.
(null)
Jag har använt mig av rundstavar, träkulor som jag målat och läderremmar. (null) 
Jag tänkte att jag ville ha allt i väldigt lugna färger och gick inte bananas med färgerna. Vi har turligt nog fått låna ett annat babygym som vi växlar mellan, men just nu upplever jag att det är lite för intensivt för henne - det hemmagjorda är lite "mesigare" och där ligger hon oftast längre innan hon vill göra annat.
(null) 
Den lilla räven är tänkt att hon ska lägga ögonen på när hon sitter i babysittern. Men när hon råkar lappa till den och ger den snurr så ser hon även den när hon ligger ner.
(null)
(null)
Lekfilten har jag också sytt. Den är fodrad för att vara lite mjukare och jag tycker att det är så charmigt med den vita boll/frans-kanten.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress