God morgon du fina!
Så ljuvligt med semester när alla är hemma. Vädret är makalöst och kvällarna blir lite senare. Igår spelade vi fotboll och lekte tagen så att Melker fick vara vaken en timma längre än vanligt. När alla barnen sov passade vi på att ta ett dopp i badkoppen. Tänk att vi har hela sommaren framför oss.
(null)
(null)
För andra morgonen på rad så har vi gått en pw med barnvagnarna drygt en timma. Ambitionen är att försöka få till att göra det varje morgon nu i sommar.
(null)
Min sommarpojke. Klickade hem dessa fina hängselshorts från Zara (linnet är också där ifrån men inhandlades förra sommaren). Med bara fötter tycker jag att han blev en riktig sommarkille.

(null)
(null)
Mina blev sex veckor igår. Hon ler och har börjat upptäcka sin röst - hon blir mer och mer en liten person och jag kan omöjligt titta mig trött på henne.
(null)
Det är roligt att hon börjat uppskatta babygymmet. Men än så länge ligger hon högst en kvart, sen blir det för intensivt för henne och hon börjar skrika. Men hon kan ligga där en stund och kvittra.
(null)
Nu har familjen fått i sig frukost och killarna ska hoppa i badkoppen. Ikväll vankas VVL!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress