God morgon!
Ja det är ändå en god morgon. I natt sov Mina fram till 02, för att sedan vakna 04 och 06. Kl 07:30 klev vi upp och hon har fått bada (äntligen har hon börjat gilla det, eller iaf inte hata det). Sedan testade vi Folke och Elis babygym - och jag tror att hon tycker om det!
(null)
Hon ger sken av att vilja somna där, vilket hade varit guld! Jag har nämligen en redig babyspya i håret och fläckvis kräks på resten av kroppen. Hej babylivet!
(null)
Än så länge har det inte skett och jag har hunnit med att vika tvätt, slänga i en ny maskin, kokat flaskor, plockat bort leksaker, druckit kaffe (samtidigt) och bäddat. 
Om lillfrallan sov hyfsat i natt så gjorde jag inte det. Förkylningen övergick i hosta lagom till natten och höll mig vaken mer eller mindre hela natten. Är det inte det ena så är det de andra....

Synd på hostan. Kroppen känns rätt så ok efter förlossningen att jag nu känner att jag kan börja med morgonpromenader - jag kanske törs köra igång i morgon!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress