5 juni 2018

Två veckor

Kids

(null)
Idag blev hon två veckor. Det känns så märkligt - har hon varit här länge eller inte? Det måste vara den berömda bubblan som orsakar förvirringen...
(null)
Lilltjejen som helst ligger på mage. Lekmattan som jag sydde blev riktigt bra - lagom mjuk! Babygymmet är också snart klart. Fattas bara en liren träräv som jag snickrat ihop som ska hängas upp🦊

Igår var vi på BCV. Hon har hämtat tillbaka födelsevikten och har växt tre cm (!!!). Hon har fått torsk (80% av alla bäbisar får det, Melker hade det också, en sorts svamp i munnen) så vi fick utskrivet medicin för att behandla det. Annars går allt fint, hon sover hyggligt och är en relativt nöjd bäbis. 
Nu oroar jag mig bara för att jag känner av en begynnelse till en förkylning - vore supertrist om jag smittar henne nu när hon är så liten😔


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress