Tack alla för era kommentarer här och på instagram. Eran förståelse och pepp betyder så oerhört mycket❤️

Det finns dock en som slår alla rekord, alla kategorier...
 
Igårkväll när vi alla var och gratulerade Melkers farfar på födelsedagen ringde det på mobilen. Det var Hanna som bad mig att komma ner på parkeringen för att hon ville lämna en grej.

När hon kommer ut ur bilen ser jag att hon håller i två inslagna paket och ett fång blommor. Jag förstår verkligen ingenting, men bryter samman när jag läser första meningen på det kort som fanns på ett av paketen.
(null)
"Kära Emma-Lisa, nu är det bara 8 veckor kvar..." 
(null)
Det var det finaste någon gjort för mig på väldigt, väldigt länge. Inte nog med att hon bekräftade mig och den stundom hopplösa känslan och längtan man går med. Hon hade dessutom valt presenter med en omsorg som nog bara hon kan göra
(null)
Förutom den fina tulpanbuketten hade hon köpt en väldigt fin bok - späckad med spännande resetips!
(null)
Det andra paketet innehöll ett generöst akryl-kit! Jag menar; vem kommer på att köpa något sådant? Jo, någon som känner sin vän, någon som alldeles nyligen genomgått samma sak och förstår hur den andra känner och har det. Det är någon som vet hur man peppar när det verkligen behövs.
Tack du underbara för den finaste tänkbara gesten - du är helt makalös!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress