20 maj 2018

100 %

Graviditet

Igår passerade vi BF. Det känns toppen. Nu är man säker på att hon är så välbakad som hon kan bli. Alla tankar kretsar nu bara kring att hon ska komma ut frisk och välskapt
(null)
God morgon från stugan
(null)

(null)
Precis som förra gången känner jag ingen speciell oro för själva förlossningen. Det känns som att hennes välmående är det enda som är viktigt och överskuggar det mesta. Samt längtan över att vi ÄNTLIGEN ska få träffa henne!
(null)
Henrik har satt igång badkoppen och jag tror helt ärligt att jag är gladare än Melker den här gången. Det är en befrielse att få glida ner! Kontrasterna gör att det känns som att magen flyter och man nästan är viktlös. 
(null)
Nu handlar det mesta om att bara ta det lugnt och en dag i taget. Jag är lite för rastlös för att vila så jag bakar bullar, pysslar, tvättar fönster och syr. Det är ganska mysigt ändå. Idag blir det mer bad, lektyrfrossa och att njuta av det makalösa vädret.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress