Igår hade Henrik ordnat så att Melker fick vara ett par timmar hos farmor och farfar. Vi hade bokat bord på Köksbaren 17:30 och vi skulle få gå på en sista date innan lillasyster kommer.
Förrätt: Vit sparris med tryffelaioli och permesan
Vi satte ett gemensamt nyårslöfte i år  om att gå på date en gång i kvartalet. Årets första date var utomhusbio på Kanarieöarna och nu tänkte vi att det skulle vara fint att med lite egentid tillsammans innan vi kommer ha fullt upp med tillskottet.
Varmrätt: Kolugnsbakas röding med forellrom

Maten var jättegod (kunde dock ha hoppat efterrätten med pannacotta och sorbé på havtorn. Havtorn är ju egentligen inget jättegott bär och sorbé faller inte mig på läppen. Men sällskapet var det inget fel på!

Vi hann hem till 19 när M brukar gå och lägga sig. Han hade fått bada badkar och hade pyjamas på sig, så det var bara att lägga honom direkt. 

På kvällen bäddade vi rent och tränade avslappningsövningar för att sedan titta på ett avsnitt av Morden i Sandhamn. Jag sov dock uselt i natt. 

 

Nu ska jag på jobbet och göra min sista dag. Känns jättemärkligt. När jag kommer tillbaka blir det på en helt ny arbetsplats! Ha en härlig dag, fina du!

Madelene

Lycka till nu och längtar efter bild på er lilla plupp i magen ❤

Svar: Ja det gör vi också❤️
EMMA-LISA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress