27 maj 2018

Morsdag

Momlife

Inne i bäbisbubblan händer även morsdag. Allt kretsar verkligen kring att anpassa oss och vår lilla tös till varandra. Nu är det inte bara en omställning gör oss som föräldrar, utan vi har även en liten kille som måste tackla utökningen av familjen.
Jag hade därför inte trott att vi skulle komma ihåg morsdag, men i morse fick jag ett litet paket.

(null)
Ett fint litet halsband med min familjs namn🌸
(null)
Det största i livet har tveklöst varit att få bli mamma. Tack för att jag fick sådan tur!
(null)
En så fin present. En som innebär att jag kan bära med mig min lilla familj vart än jag går. Tack🌸
(null)
Givetvis uppvaktades min mamma på dagen. Kunde inte överräcka rosen själv, men hoppas att hon och pappa kanske kommer hit till veckan och hälsar på tillskottet☀️ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress