Har gått två dagar över BF. Med Melker gick jag över fem dagar. Jag är väldigt spänd över hur det kommer sätta igång. Det skulle vara väldigt häftigt att få vara med om vattenavgång - ni vet som det gör på film! Vi talar inte om något sipprande, utan det är någon som drar pluggen och det säger splash!! Givetvis händer detta inne på Ica eller motsvarande och panik bryter ut bland kunderna. Själv står jag mitt i tumultet och garvar förnöjt - Finally, nu jäklar bär det iväg!
(null)

Men har för mig att det endast är 10% av alla mammor vars förlossning som sätter igång just så. Med Melker startade det med en blödning. Vi ringde förlossningen och fick komma in på en undersökning. Jag var öppen någon cm och fick frågan om jag ville ha en hinnsvepning. Ja tack sa vi och det gav resultat. Vi åkte hem för att sedan återvända efter fyra timmar.

Hur kommer det sätta igång den här gången? Och NÄR?? Vi har tid hos barnmorskan idag för att se att allt ff ser bra ut med henne🌸

Ha en fin start på veckan fina du!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress