Det är svårt att ta in att jag jobbat min sista dag på Länsstyrelsen. Lite mer än fem år har jag varit där. När jag återvänder till arbetslivet är det hos en ny arbetsgivare. Jag tycker i regel om förändring, men Länsstyrelsen låg endast två min promenad från oss. Jag kommer sakna att inte kunna gå hem på lunchen varje dag, men de må väl vara. Jag kommer se fram emot det med spänning! Sedan får jag se hur länge till jag kommer vilja arbeta med företagsstöd. Det är ett förbaskat roligt och intressant jobb, men det är ju nyttigt att testa på andra saker också. Än så länge lär jag mig oerhört mycket och jag känner att arbetet utmanar och utvecklar fortfarande. När det upphör är det hög tid att se sig om efter annat.
(null)
Just nu har jag dock inget emot längre mornar i morgonrocken. Välkommen mammaledighet!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress