Vi har varit på det sista besöket innan BF. Vi har dock ett ytterligare inbokat tre dagar efter. 
Lillfrallan har sjunkit ner, något som jag också märkt. Huvudet är ff ruckbart, men vi är på gång. Jag har gått upp totalt 9 kg (känns som det tredubbla), mina järnvärden såg bra ut och lillhjärtat tickade på som det skulle. I det stora hela verkar även lillasyster vara redo, vilket var skönt för oss att höra. Vi fick några sista peppande ord sen så var det klart. 
(null)

Väskorna är packade!
Eftersom jag ville ha med mig både babynest och en morgonrock till mig själv fick det bli två väskor.
(null)

(null)
Igår fick vi bli bortskämda hemma hos våra vänner som bjöd på middag. Därefter styrde vi kosan ut till stugan. Det är ljuvligt att få vakna upp här, speciellt när Henrik har långhelg. Hoppas att ni har en strålande start på helgen!
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress