2 dagar till BF
I förrgår trodde jag att det skulle sätta igång. Jag fick en annan sorts värk i ryggslutet, men efter vila och skicklig massage från H gav det med sig. 
Lite smått besviken, men å andra sidan har jag idag och igår kunnat få både fransar och hår upprustat - sånt gör en alltid extra glad.
(null)

Jag är så himla redo nu. Det är en sådan paradoxal känsla. Glädje, nyfikenhet, rädsla, förväntan, längtan. Det känns som att satan ska ta studenten och du vet att när som helst kommer han köra upp på innergården med sitt studentflak och ställa till med ett helvete. Det kommer ske vare sig du vill eller inte. Det är bara att hoppa på och sjunga med "FY FAN VA JAG ÄR BRA" för jag ska föda barn och det kommer bli jordens mäktigaste upplevelse. 

Bring it!
Madelene

Heja Emma-Lisa! Du är grym! 💪❤

Svar: Tack, du raraste❤️
EMMA-LISA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress