2 maj 2018

Valborg

Momlife

(null)
Vi har inte flyttat ut till stugan ännu, men vi är här mer eller mindre hela tiden nu. Det målas lite här, listas lite där, rensas lite osv. 
(null)
Tänk att jag fick till att baka bullar i helgen. Är väl inte så svårt egentligen man får ju liksom jäsa ikapp med degen☺️
(null)

(null)
Melker piggnade till helt och hållet i helgen - oerhört skönt. Men så trillade Henrik dit igår. Jag har ff klarat mig (peppar, peppar), men misstänker att det beror på att det är Henrik som fått ta emot alla kräkattacker, medan jag sett till att städa, tvätta och byta ut handdukar och lakan ett i ett.
(null)
Det blev ingen brasa för oss, annat än att vi fick njuta av stuggrannens brasa. Så fin kväll med fullmåne!

Idag var jag på jobb, M på föris, men Henrik stannade kvar hemma. Jag jobbar bara en vecka till så det är mycket rensa, delegera och stöka nu. Efter jobbet skedde några sista inköp till BB-väskan. Snart är vi redo!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress