När jag blickar tillbaka på 2018 i min kamerarulle fylls jag av så många känslor.
Det största var att vi blev kompletta. Vår lilla familj växte med ännu en väldigt efterlängtad liten människa.
(null)
Vi hade en fantastisk sommar hemma i Sverige med många besök från vänner och familj.
(null)
Vi badade massor i havet, på utebadet och hade vattenkrig. Lillpiga trivdes bäst i bärsjalen och hängde med överallt.
(null)
Vi gick all in på staycation och åkte båt, besökte många restaurangpärlor i närheten, gjorde dagsutflykter och Melker blev tre år.
(null)
Årets tyngsta var att mormor lämnade oss. Den människa som betytt så oerhört mycket för mig. Jag är så innerligt tacksam över att hon ändå hann träffa vår minsta tjej. Att jag fick namnge vår dotter efter henne och att hon  hann lära känna henne. Jag kommer för alltid sakna henne.
(null)
Vi besökte vänner och släkt i Stockholm, vi köpte hus och jag fick en underbar helg med min bästis till fjälls.
(null)
Jag rördes till tårar under lillpigas dop. Vi firade vår första jul ihop som en familj och vi fick avsluta året i vår fjällstuga tillsammans.

Jag hade ett nyårslöfte 2018 som får följa med till detta år också: att gå på date med mannen fyra ggr. Annars har jag bara önskemål.
Jag önskar att vi alla får vara friska. Att vi får tid och tar oss tid för varandra. Jag önskar även att vi unnar och peppar varandra till att ha egen tid. Jag önskar att jag tar mig tiden att ta hand om mig själv med yoga, träning och meditation. Jag önskar att jag kommer vara mer närvarande, vara mer ödmjuk både mot min omgivning och mig själv så att jag kan vara en bättre mamma och fru.
Jag önskar att blir bättre på att berätta för min omgivning hur mycket de betyder för mig. Under 2019 ska jag skratta högre, kramas oftare och minska på mina egna krav.
(null)

 






Anonym

Tycker de är kloka önskningar du önskar. Vet att det inte kommer vara svåra att uppnå för dig. Önskar er alla ett underbart 2019 💕

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress