Sådär, jag är nästan klar och jag har 1½ h tillgodo - härligt! Det som återstår är att packa. Tom slutar 16:00 och går allt enligt planerna sticker vi så fort han kommer hem.


Har ni klurat ut ngt nyårslöfte för i år då? Jag har inte gett ngt löfte sedan ett år tillbaka och det var att alltid ha bilbälte på mig. I år tänker jag ge ett lite anorlundare löfte. För ett tag sedan hade jag tt givande samtal med en vän. Vi pratade om att vi själva ställer upp mer för ändra än vad de skulle göra för oss. Mitt nyårslöfte kommer alltså att bli att leva efer följande motto: "Skulle han/hon göra desamma för mig?".
Det är ett slagt omvänt "behandla andra så som du själv vill bli behandlad". Det har tagit mig nästan 24 år att inse att det funkar inte så!
Jag tänker inte gå djupare in på det nu, utan det kommer ett privat inlägg lite längre fram, när tiden tillåter.

Nej, nu ska jag inte skriva ngt mer än att jag önskar er alla ett gott slut och ett Gott Nytt År!! Vi ses nästa år, kära läsare!
Anonym

Så fin

Emma-Lisa

Sv: Tack så mkt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress