29 september 2010

Team Sweden!

Resor

Idag efter skolan åkte jag till Santa Monica för att möta upp Angeleica,

Vi tog en kaffe och ganska snart hörde Hendrik av sig och berättade att han klarat mc-uppkörningen och ville visa upp sig lite på sin inhyrda mc :D

Lite senare kom även Madde och Jennie..




Sedan blev det strandhäng och invigning av våra störtsköna sweden-bikinis!



Team sweden!

Baywatch



Haha jaa ni, vi har nog roligt jämt! Folk trodde väl att vi inte var riktigt kloka när vi sprang omkring och struttadepå i våra matchande bikinis - tacky!

Ikväll har jag gett gymmet ett besök, samt fotat klart inför morgondagens lektion. Jag är så glad över allt jag verkligen får lära mig här - känns som att man får mer och mer valuta för pengarna på ngt sätt!

Annars så har det inte varit lika kokande hett idag som i går - tur det! Läser på fb om folk som plockat fram motorvärmar kabeln, om minusgradet och vackert höstväder. Är dte ngt som jag faktiskt kommer på mig själv med att sakna så är det hösten. Har alltid gillat den väldigt mkt - färgerna, luften, den krispiga känslan under vandrarkängorna på den fruskna mossan och nystarten som jag förknippar den med..
Nyårsafton i all ära, men den bästa nystarten vill jag nog påstå att jag (iaf) får efter sommarens långa ledighet.

Nu blir det duschen - sen sängen!

Stina

Så jäkla sköna ni är! Ni ser ut att ha det utmärkt därborta :)

Sara

Gud, vad härligt ni ser ut att ha det! :)

Emma-Lisa

Sv Stina: Haha ja vi kunde inte motstå att köpa bikinisarna när vi såg dem på cubus i våras :D

Hur är allt med dig då, kvar i ösd? Kram!

Sara

Sv: Det förstår jag, oavsett vilket väder det är så är det svårt att vara hundra procent nöjd :)

Jag flyttade ifjol höst och har börjat tredje terminen nu. Känns som om det är helt rätt utbildning för mig, så jag är riktigt nöjd över mitt val :)

Antar att du fortsätter med ekonomin när du flyttar tillbaka till Sverige, om du nu gör det;)

Kram

Anonym

Finns det såna bikinis att köpa någonstans?

Hilda

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress