27 augusti 2018

Sliten

Momlife

Hej måndag♥️
Jag vet inte, men jag känner mig sliten. Vi turas om och tar Mina varannan natt. Men även fast det inte är "min natt" och jag har sovit ostört så känner jag mig ändå väldigt trött.
Jag vet att det med säkerhet kommer bli bättre bara jag kommer igång med träningen. Men tröskeln känns för hög just nu för att jag ska ta tag i den.
(null)
Planen är att komma igång när Melker börjat på förskolan igen. Morgonpromenaderna funkar inte längre heller då han hela tiden kliver ut vagnen. Han vill titta på myror, plocka pinnar och klättra på stubbar och stenar. Med andra ord blir det sällan en form av motion.

Sedan känner jag mig inte bara sliten utan ser ganska sliten ut också. Tur att jag ska fixa både naglar, fransar och kalufs den här veckan. Förhoppningsvis kan det hjälpa lite.
(null)
Idag planterade jag och Melker lite nya blommor på framsidan. Blir glad av att få göra det lite mer höstigt. Nu när mamma och pappa har åkt ska vi börja plocka in utemöblerna och förbereda inför vintern. Det känns vemodigt, men ändå ok med tanke på den makalösa sommaren vi har med oss i minnet. 

Men nu är det som sagt måndag. Ikväll blir det brasa, hemmagjord pizza och film med maken. Det ska bli härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress