Hej ni fina,
Tiden går mellan inläggen. Tiden tycks inte riktigt räcka till. Jag är inne i en trist period med orimligt lite energi. Jag lyckades finta Henriks förkylning, men jag känner mig mer orkeslös än på länge. Kan det vara årstiden och avsaknaden av sol måntro?
(null)
Därför beslöt jag mig för att ta mig tiden att yoga nu på morgonen efter att lillpiga hade somnat. Istället för att sova ikapp eller springa omkring här hemma och plocka/städa så på något sätt övertalade jag mig själv till att själen behövde lite omsorg. Jag är ingen erfaren yogautövare, men finner det tacksamt att hitta ett kortare program på youtube som man enkelt kan följa. 
(null)
20 min senare känns kroppen lite gladare och jag ska nu fortsätta med en påtår och ljudbok på kökssoffan fram tills Mina har vaknat. I morgon ska jag påminna mig själv om att upprepa detta!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress