Det blev ingen grillning ikväll, tjejen som vi skulle vara hos fick förhinder, trist. Så nu har jag lagat min egen mat, blev en kycklinghistoria, funkar alltid!

Anyway, sitter och väntar på att Samira ska komma hit. Jag har nu diskat, ducshat, vikit tvätt, sminkat och klätt mig, samt rastat Moses. Men så hände ngt häpnansväckande! När jag stod framför spegeln och skulle sätta upp håret, så såg jag det! det bara fanns där och jag hade aldrig sett dem förut! Jag har fått muskler! Herre jävlar va paff jag blev, så jag kunde inte låtabli utan började spänna mina spinkiga armar och då jäklar syntes dom ännu mer! Det är fortfarande små rackare men det är just det att muskelfästena har blivit mer synliga - Fränt!
Shit, nu kommer jag stå och spänna mig framför spegeln mellan varje ruderkorstning vaarje dag, bäst att kliva upp 5 min tidigare fortsättningsvis =P
Synd att jag lämnat in kameras, förvänta Er spännisbilder om 3 veckor! haha

Herre gud, ska nog inte blogga när man tagit sig en öl ser jag. Skratta. Nu ska jag ta och rasta Moses igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress