Jag kom hem häromdagen med tre nya skor. Tag tre betala för två, kallas det vist. Personligen så har jag mkt svårt för rea så som det är på stan just nu. Folk är som galna, allt ser bara tjottrigt ut i affärerna och jag hittar aldrig ngt - jag är helt enkelt avundsjuk på Er som fixar det här med mellandasrea och grejjer. Men så händer det här:

Hittade även en helmysig stickad tröjja för halva priset. Tog den i storlek m för jag vill hellst ha sånnahär kläder lite större och lösare.

Måndag och jag har utbildat 3 nya agenter idag igen. Här går det undan! Gick en riktigt härlig promenad med Moses i morse också, har sagt det förr, men tåls att upprepas - med en talbok i lurarna kan man knata på i evigheter.

Nu har jag diskat och hängt tvätt och äntligen ska jag ta och krypa upp i famnen på Tom och njuta av stillheten. Vi hörs i morgon, gott folk.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress