När jag kom hem åkte jag och hälsade på Marielle och barnen, Vanja hade precis vaknat och de bjöd på julthe och pepparkakor - längtar verkligen efter att få ta fram adventsstakarna och dricka glögg nu!

Sedan wprovkörde jag föräldrarnas nya merca - jättefin bil. Lämnade min kamera kvar i Ösd, så att Tom fick ha den i helgen och så tog jag mammas gamla kamera, men här är iaf några bilder från våran eftermiddagspromenad:



 
Härligt att känna hur det sprakar under fötterna när man går, verkligen synd att jag inte hade den rätta kameran med mig, för gud vilka många vackra bilder jag skulle kunna ta på detta vackra landskap!
Under promenaden plockade vi på oss en massa torkkade/döda/fryska blommor/gräs etc. Vi ska nämligen på middag hos Marcus och Marielle kl 19:00 och tänkte övverräcka en liten blomma, så jag bestämde mig för att vara lite kreativ försökte mig på ett blomsterarrangemang...

Och såhär brev det.

Var tvungen att ta ett litet kort på min lilla halloween-apelsin - man tager vad man haver, heter det inte så?


Avslutar med en bild som visar någorlunda hur brun jag blev. Inga ojämnheter och färgen är verken gyllenbrun, inte gul, inte orange och inte grå. Kommer jag deffenitivt göra fler ggr om så tillfälle ges.

Nej, nu ska jag gå och blanda lite drinkar till oss här hemma. Ha en underbar helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress