.. För när jag kom hem från jobbet låt min avi på golvet och genast sprang jag oväg och hämtade mina skor!

Jag är überglad och de sitter riktigt skönt på foten dessutom! Hittade förresten ett par jeans som jag slog till på:

Ett par jeans från lindex fast i storlek 40. Jag har rullat upp dem här på bilden och de sitter så skönt. Färgen är klockren och jag ser fram emot att slita dem hårt denna sommar! (Bättre bild på braxerna kommer ngn annan gång)

Nu väntar följande:

Många utav er har frågat mig hur jag och vad jag använder när jag färgar håret och detta är svaret. Först bleker jag utväxten (jag är rätt mörk som ni alla ha kunnat sett så de senaste bilderna).
Steg två är sen askblonda färgen som jag lägger i (det är den färgen jag strävar efter i ton, om jag uttrycker mig så)
Steg tre är silvertoningen från wella som jag applicerar i handdukstorkat hår när alla stegen är klara.

Som ni säkert redan förstått så väntar en lång kväll....
Angelica

Jätte snygga skor!

Var har du köpt de:)?

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Vilka skönheter du har fått tag på! :D



Puss!

Marielle

Hej! Kom pa att jag skulle titta in hos dig och se hur allt gar. Hoppas jobbet gar bra! Snygga skor =)Cram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress