En dag frågar en son sin far: “Pappa, springer du en maraton med mig?”
Pappan svarar: “ja” och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: “Pappa, springer du en till maraton med mig?” och pappan svarar igen “ja, min son”.

En dag frågar sonen sin far: “Pappa, vill du göra en Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Och pappan svarar igen "Jaa"


... och se vilket underbart leende han har

Sara

Tror jag har sett något klipp på det här förut och ändå sitter jag här med tårar i ögonen, blödig som man är..

Anonym

Åh herregud emma-lisa vilket fint klipp. Jag grät under hela tiden! Vilken otrolig förälder!



Japp, klart vi ska ut nästa helg och de komemr bli skitkul ;) Trevlig helg! Puss!

Madde

Jag glömde skriva att det var jag som kommenterade tidigare :P

Carro

ohh shit nu gråter jag!

Svärmor

Såg detta på Tv nån gång vad jag minns. Ja du...Vad säger man om sådan ? Finns inga ord men ack så många tårar...

Kramiz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress