Näst sista dagen åkte vi till Oceanword,
Oceanworld var precis som det låter; en havsvärld med alla mäjliga djur.

Birdshow:

Den här fågeln kunde räkna. Han fick två tal adderade..

Därefter plingade den i klockan precis lika många ggr som summan blev. Värd att nämna var att jag blev ngt missstänksam och kollde efter signaler eller tecken till fågeln som skulle säga till den när dne skulle sluta plinga - imponerande :)

Sedan visades en show med sjölejon. Oerhört charmiga djur måste jag säga, inte minst väldigt kloka!

Minen efter att ha fått en förfrågan om en kyss av husse... ;)


Marenge


Dt här sjölejonet snodde runt som bara den, helt obegripligt va snabbt dne kunde snurra!!

Delfinshow





De fanns stora fågelburar som man kunde gå in i..







Tigrarna var de enda djuren man inte fick vara tillsammans med...


En bild på Porto Plata, staden/stället där man spelade in jurasikpark-filmerna






Det kommer att komma en allra sista uppdatering från våran resa och givetvis har jag sparat det bästa till sist!!




Linda - ndaiL

Oj, bott på NZ, det måste varit en upplevelse!!

Vad gjorde du där?

Nathalie

Hej emmalisa det är Nathalie vad fina bilder du har på din blogg jag skulle också vilja ha en blogg men jag får inte sök på bilddagboken och skriv längst uppe i hörnet facebejjb så kommer du in på min bdb saknar dig<333333333333333333333

Nathalie

Hej igen jag saknar dig och jag ska komma och hälsa på nån gång jag vill gärna ha klackiskor av dig när du kommer till backe ta med dig då och lämna dom där så får jag prova dom.Kram<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress