Fick en avi med posten igår, om att ett paket skulle hämtas ut. Jag var helt övertygad om att det var klänningen som jag glömde hos Hanna (hon skulle posta upp den till mig). Istället visade det sig vara mitt visum!!

Tjolahopp, det gick fort det! Allt är därmed fixat och klart. Däremot så har boendet strulat till det för oss. Det var så gott som klart, men nu så har en av tjejerna ångrat sig och vill bo kvar där. Tycker synd om Madde och Jennie - för jag är helt övertygad om att det är min "lägenhets-otur" som är framme och spökar igen. Nåväl, lika väl som jag vet att grejjer bruckar fucka upp sig för mig, så vet jag att saker och ting ändå kommer att lösa sig.

Och nu tittar solen fram... Härligt!

Stina

Gu vad roligt att du ska åka till LA! Hoppas du får det hur bra som helst!:) Kramar

Linda - ndaiL

va kul att de gick så bra me visumet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress