16 maj 2012

Gone surfin

Hawaii

Sitter och kollar på bilder från dagen vi var och surfade,
Det är inte utan att det gör ont i hjärtat måste jag säga. Jag längtar tillbaka, så ofantligt mkt! Tänk om jag bara fick paddla ut bara en gång till. Om jag fick fånga en ynka liten våg.... Tala om terapi.
Jeff och Madde lastar
John
Ben, Jaa och Jeff
Boarding complete
Ord är överflödiga när det kommer till att beskriva känslan när man fångar just den där vågen. Jag surfar longboard och plockar helst snälla skummiga vågor som tar en långt in mot land. Det är minst sagt terapi och enligt min mening ngt som faktiskt skulle kunna lösa alla världens problem. Jag skulle nästan vilja hävda att surfing skulle kunna lösa finanskriser, skillsmässor, barnarov, åderbråck och kärleksproblem. Det är helt enkelt en känsla som alla borde få uppleva minst en gång i livet!
fshvenice

Very intersting!

Visit my blog, become one of my members!!

http://www.fashionvenice.com/2012/05/palazzo-ducale_21.html

Fashionvenice.com

ebba

ville bara säga att jag älskar dina inlägg om Hawaii! :) har alltid velat åka dit och jag kommer åka dit nån dag, förhoppningsvis nästa år! vore jättesnällt om du ville ge mig lite tips om när det är bäst att åka och vad man absolut inte får missa när man är där :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress