30 juni 2014

Midsommar 2014

Partyparty

För andra året firara vi midsommar i stugan. Vi är så glada att så många av våra vänner ville fira med oss!
Sillunch
Lusse, Johan och Emma var några av våra långfärda vänner
Vi är glada att Mattias, lilla Alice och Annica kom i år också!
Mari och Kennet
Linn och Tommy våra hyresgäster
Äldsta vännen Liza och min Hawaii-tjej DD
 
Våra fina vänner Henrik, Vlora och charmigaste Mira
Midsommarstång på gång!
Henriks kusin Emma och Markus
Sofie
 
Christian med sin lilla Hilda
Jim
KranstillverkningMadde och Robin
Favorit i repris för Alice och pappa Mattias
 
 
 
Midsummer Open 2014 ledda av våra eminenta intruktörer Henrik och Sjövik
Midsommarfika
Liza och Emelie
Madde-spex
Kennet och Marie är inte sämre!
Skidskytte: Johan, Robert, Robin, SJövik och Lusse
Ferret är såklart iller på latin - klart uteköket skulle döpas efter pöjken min
D.D, Madde och Linn midsommarflickor!
 
 
 
Solen skiner alltid i Haraviken ;)
Så var de det här med lagfotot....
Jo vi fixade det! Hela gänget!
 
Tillsammans med min fina, fina Madde!
Liza och Emil
Gran nr 2: Backhoppning!
 
Tävling nr 3: Vätskekontroll
 
De va inte ens varmt i koppen.... :)
Teambild: grabbarna
På midsommardagen kom DD's man som flygit hela vägen från Japan till Sthlm, tog natttåget till Umeå, buss till Hörnefors och vandrade sedan till stugan ca 7 km. På min fråga när jag undrade hur han hittade fick jag endast till svar: I'm a god damn military, I was trained for this!

Fantastisk rolig midsommar - tack alla som medverkade: Ni är guld värda!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress