I lördags var det dop för allas våran Melvin och Henrik var gudfar.
(null)
Efteråt hade vi planerat att lämna bort barnen för att gå ut och äta och inhandla de sista klapparna. Jag blev därför helt förbluffad när Henrik ledde mig på Hotell Winn! Inte förrän han sa att vi skulle sova där förstod jag vad som hände.
(null)
Högst upp med utsikt över hela Umeå skulle vi få spendera en natt barnfria. Det var första gången sedan vi fick vårt andra barn som vi tillsammans skulle få en hel natt där vi fick vara Emma-Lisa och Henrik, en natt där vi skulle få SOVA ostörda!
(null)
(null)
Vi handlade några klappar och tog en tidig middag på Lottas. Därefter blev det lite bubblor på rummet innan vi smet in på Olearyt precis bredvid hotellet och spelade shuffleboard och drack drinkar. Vi hade redan innan bestämt att vi skulle gå i säng innan midnatt, men tiden rusade och vi hade alldeles för roligt för att sova!
(null)
Tack för att du ordnade detta för oss - vi behövde verkligen få ta igen lite Henke-och Emma-Lisa-tid. Givetvis har vi det roligt och härligt när vi är tillsammans alla fyra, men man märker hur viktigt det är att vi får lägga föräldrahatten på hyllan för ett par timmar och påminnas om hur fantastiska vi är på tumanhand också. Jag skattar mig lycklig som har en person som gör mig glad på så många olika plan. Det finns ingen jag har roligare med. Med dig är livet vackrare, färgerna starkare, vardagen härligare, motgångarna lättare, framgångarna större och äventyren fler. Vi fortsätter så rycker jag!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress