30 juni 2011

Listan

Hawaii

Finals igår,
Det gick bra. I vart fall kändes det så. Precentationen med min norska klasskamrat Ingrid blev riktigt bra så jag hoppas på åtminstonde ett A i den klassen. Efter andra exemationen så gick hela klassen ut och tog en öl. Vidare åkte vi och spelade biljard, därefter blev det en Mai Tai på Alamana mall för att sedan avsluta med en utgång på Moose med hela gänget. En helspäckad och oerhört rolig kväll, hugaligen och sent blev det också.
I söndags var jag på middag hos Ben, Dave och John:
Det var så himla fint just den kvällen
boogiboardvågor på Sandy beach
John
Dave's skägg i profil på taket, börjar bli lite dalet det där skäggetmåste jag säga...
BBQ och s'mores till efterrätt (grillade marsmellos med kex och choklad - löjligt gott!
Ben Ben!
Appropå rubriken så har jag sedan en tid tillbaka funderat på om jag inte ska göra upp en lista över saker jag skulle ha velat gjort innan jag dör... Hittills har jag kommit på följande:
- Lära mig att segla
- Behärska ett tredje språk
- Springa ett maraton
- Dyka
- Hoppa fallskärm (måste nog väl alla ha med på sin lista)
- Besöka alla världsdelarna
- Volontärarbeta
- Ta MC-kort
- Gallopera över slätterna i skottland
- Övernatta i prästgården i Borgvattnet
- Flyga luftballong
Hmm... Det är alltid en början. Några tips?
Tom

Safari i afrika och se alla vilda djur skulle då vara med på min! fotbolls VM i Brasilien 2014 vore oxå grymt!

Anonym

Tycker att du ska börja med Borgvattnet!!

Mammakram

(galoppera)

Hanna

Det här vill jag göra: Klappa en pingvin, skratta så jag kissar på mig, komma på en skitbra uppfinning och bygga den, blanda världens godaste cocktail som ingen kommit på och döpa den efter mig själv, se när sköldpaddsungar kläcks, bygga en flotte och åka tåsjön runt på den, cykla på Gotland, trampa vindruvor i Provence, ta flygcertifikat, slå någon i ansiktet med knytnäven, äga en alldeles egen ko, vandra i Sarek, kasta hundra tallrikar i väggen, lära mig köra elefant, köpa något skitdyrt och svingammalt på auktion bara för att jag kan, se en vild isbjörn och ha en yngre älskare när jag är 40.



En del av dina grejer kanske jag också hänger med på...:)

Mella

Du + Jag = Roadtrip till Borgvattnet :D

Hanna

Och lära mig steppa! HERREGUD STEPPA!

Emma-Lisa

Sv Mella: Discopäls goes borgvattnet! Vad tror du om de?

Sv Hanna: Fantastisk lista!! Herre gud så bra din var. Ja, jag måste onekligen fila på min knner jag nu!!

Sv Tom: Har faktiskt gått med tankarna om fotbolls VM 2014 :D Haha Pax säger jag! Är du på?!!

Tom

Jag är på. Spikat!

Tyson

Galoppera med eller utan häst? :)

Emma-Lisa

Sv Tyson: Hahahaa vilket som, men pa en hast hade varit magiskt!

Emma bergman

Tack för gratulationerna på fb!:) hoppas allt är bra där borta, de är så roligt att följa dig:) kram

Emma-Lisa

Sv 'Emma: De va så lite så! Kul att du följer med på min resa, vet att jag är ganska usel på att blogga, finner märkligt nog aldrig tid att sitta ner (?) Hoppas att allt är toppen med dig, sköt om dig! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress