På toppen av Olomana fick jag mitt livs överraskning och nog även den bästa i sitt slag!

Olomana, Hawaii 2014-03-18

Klockan 18:55 går flyget ner till Arlanda och 06:20 i morgon bitti bär det äntligen av mot Hawaii. 12 h flyg från Amsterdam till L.A och sedan ytterligare 6 tillar innan vi är framme. Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är i denna stund! Jag längtar så mycket efter mina vänner och det ska bli underbart att få komma tillbaka!

Surfer feets - Samtliga bilder är uppladdade från mina tidigare resor. Jag hade glömt hur fötterna faktiskt såg ut under tiden man var där haha. Att trilla av brädan och skrapa upp fötterna mot reven var inte det skönaste, sedan så läker ju aldrig dessa sår känns de som eftersom reven är "levande" eller vad man ska säga. Nåväl, mycke surf hoppas jag på den här resan!

Brunaste benen någonsin!

I morse åkte jag och släppte av svärföräldrarna på flygplatsen. De ska åka till San Francisco i 5-6 dagar för att sedan möta upp mig, Henik och min mamma på Hawaii. Förra året åkte jag aldrig dit något, men nu så ska jag äntligen få åka tillbaka och jag längtar så otroligt mycket!
Denna gången åker jag dit för att gå på Dave och Melissas bröllop. Det kommer bli mitt första strandbröllop och det ska verkligen bli jätteroligt.
I hemlighet har Carly planerat Melissas möhippa och snällt nog har de hållt på den så att jag ska hinna dit innan och kan vara med.

Absolut roligast kommer vara att mamma och Henrik följer med. Min tid på Hawaii var den i särklass bästa tiden någonsin i mitt liv och det är något de har fått höra massor om. Äntligen ska jag nu få visa dem allt vackert som jag pratat så mycket om. Det ska även bli riktigt roligt att Henriks föräldrar följer med. Vi kommer alla att bo på samma hotell och vi kommer att ha en hyrbil under hela vistelsen så att vi kan åka runt hur vi vill.