KLev upp kl 8 i morse för att åka ner till sjön för att forsätta måla. Jag blev klar med grundmålningen igår och nu så har jag börjat måla med den rätta färgen som mamma btw hade köpt för över 1000 kr, så nu kan man väl ändå inte misslyckas.

Med en talbok i öronen rinner tiden bara iväg och kl 10 kände jag hur det kurrade till riktigt i magen på mig. Åkte upp till huset, frågade pappa om hade käkat ngn frukost ännu, vilket han inte hade gjort. Stax därpå satte han igång med att laga "en riktig" frukost". Det blev uppstekt nypotatis, korv, ägg och en liten sallad (som egenligen alltid finns där på tallriken mest för syns skull)

Så nu sitter jag här, mätt och nöjd. Vill inte åka tillbaka till stan, ska ju dock till Sthlm i morgon så jag måste ju. Dessutom hr jag lovat Tom att vara i Ösd innan kl 15:00 så att jag kan plcka upp honom från jobbet när han slutar.

Herregud.. Har ju tusen saker jag måste göra idag: måla färdigt, leta reda på miniräknaren, påsta min ansökan, åka bort till Anka för att hämta Mellas påst, fika hos mormor, tvätta kläder.

Ja, det gör ju inte saken bättre att jag hamnade här. Hep hep hep!!!

image316
Martin pettersson

Hej "mo cosän"!
Nu har syrran och Rickard landat hemma hos jag i Nora.
Vilken fin blogg du ligger inne med!
Skål på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress