Men lediga dag i dag och jag klev upp kl 7:30. Åkte med bilden till bror, drack kaffe, gullade lite med Leo och Vanj, så oemotståndliga! kl 9:00 körde Marcus in mig till frisören. 2 h och 1000 kr senare var det klart. Önskemålet var att få bort den guldiga nyansen i mitt hår och istället få en kall, askblond ton och här har Ni resultatet:
Before:
image445
Togs förvisso inte idag, utan i förrgår. Dock ser man inte allt det guldiga kanske.

After:
image446
image447
image448
Guldet är borta och kvar har vi istället ett grått hår.

Den här gången gick jag inte till min vanliga frisör, då jag var tvungen att få hårte färgat så fort som möjligt, innan jag ska åka ner till Sthlm och göra om det andra håret. Jag är ju så fjantigt nojjig över mitt hår så jag var helnervös över hur resultatet skulle bli. Frisören som fick äran, skrämde mig ett antal ggr och när allt var över så viste jag inte vad jag skulle tycka riktigt.
Ni vet hos frisören tyker man ju alltid att det ser bra ut och säger "tack, jag är jätte nöjd". Sen när man kommer hem håller men på att gå sönder.
Jag drog på mig mössan, gick hem, kammade igenom håret och bestämde mig för att jag tyckte om det.

Nu ska jag äntligen ta och sätta igång med att göra adventsfint här hemma.
På återseénde!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress