http://www.vuxenpoang.com/result.php
Jag gjorde testet och fick resutaatet:
Din ålder borde vara 38.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Humm..är jag verkligen så vuxen av mig? Borde kanske besöka Husfred, festivalen alltså, inte staden och använda mjölk i mitt kaffe.



Idag har jag som planerat shoppat loss. Och precis som jag misstänkte så blev det mer shopping till kärleksmannen än till mig själv. Blev dock ett par svarta kostymbyxor med hög midja, är verkligen stormförtjust!
Sen blev det en kuvertväska i skinn med nitar. Försvinnande läcker! Köpte dessutom ett par stövlar, som jag däremot är lite tveksamma till. Ricktigt snygga, dock är jag lite osäker på. Samtidigt är det ju småkul att dem påminner om ridstövlar och att dem går så pass högt upp på benen. På bilden är stöveln lite nervikt, personligen tycker jag att de är allra snyggast när de inte är de.. mmm..Svårt val..

Kläderna till kärleksmannen blev jätte fint, fast han klär ju i allt så det var inte så svårt.
Nu har han åkt till Backe över helgen, en annan måste stanna här och jobba.

Nä nu är alla fakturorna betalda och likaså hyran, så nu ska jag ta och krypa till kojs.
Sov gott mina vänner!
Roligast: Will Farrell kan inte betala hyran
http://www.funnyordie.com/videos/74
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress