18 augusti 2008

Lammnatta

Partyparty

Lammnatta är sista dansen för sommaren på Logen i Brattbäcken. Denna gång hade Kaka förfest och flera utav vännerna från högstadietiden var där.

Maria, Jocke, Kaka, Malin och Christina

Liza - min fina, fina vän (vi har gått hela grundskolan tillsammans)

Leffe hade visst bytt naman - numera heter han Leo (gick högstadiet tillsammans)

Linnéa och Jonsson (också mina gamla klasskamrater)

Maria (alla vet vem Maria är)

Emma (Klasskamrat - högstadiet)

Lars (Gick klassen under)

Gabriel (Exet)






Jag kan inte avgöra om det här är Tommy eller Freddy - Någon som kan se?

Tom och bror - tänk att du blir 40 i höst!!

Kärlek - Fredrik och Maria

Kaka och Angelica (båda klasskamrater från högstadiet)


Kvällens, kanske bästa kort - Lars!!

Kaka i frofil :D

Sebban (Toms kompis)

Och äntligen fick jag träffa min Hanna - det var månader sedan vi sågs sist. Här med Linnéa (båda gamla klasskamrater från högstadiet)

Rickard och min plantbas (haha - ja jag satte plant en sommar - de ni!)

Liza och Emma - längtar till Umeå och Er!

Hanna - kvällens skönaste. Hon sjöng för min pappa i taxin, hade gett all jag äger för att fått sett de!!!

Malin, Kaka och hennes Jocke - i väntan på Taxi

Robert och malin - äntligen påväg hem

Lammnatta var klart den bästa Lammnatta på länge. Jag hade trevligt hela kvällen och tack Karin för förfesten - det var så oerhört roligt att få träffa alla Er igen.

Emma

Haha Snygg bild på lars! Det är Freddy på kortet och jag fick höra Hanna, det var kul! puss

Karin

Hahahaha, underbara kort! Tack för att du kom! Jag fick också höra Hanna! Emma fösökte sig också på att sjunga, men det gick inge vidare fetersom hon hittade på egen text =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress