Nu har jag varit vaken i 40 min och trots att klockan bara är 5:oo än så länge så är jag klarvaken! Har nu tittat på yr.no och konstaterat att det kommer bli 4 grader varmt och regnigt i Sthlm idag, så det blir den varma vinterjackan och paraply. Missbedömde tiden i morse, knde nog ha sovit ett tag till med tanke på att jag behöver inte äta ngn frukost ( vilket burkar ta mestadels av tiden för mig på morgonen) utan kom ju på att frukost ingår ju med det här flyget.

Nu har jag lagt över mina låtar på mp3spelaren och ska se till att packa den lilla packning jag kommer behöva ta med mig. Så drygt det här med att man inte får ha obegränsat med vetskor på flyget, måste alltid ta med mig en väska som kan gå som bagage på hemvägen för att jag ska kunna få med mig allt schampo, inpackningar och leavinprodukter. Fast det har visat sig vara ganska bekvämt om man shoppar, dessutom så misstänker jag att paraplys klassas som "vapen" i flygplanssammanhang..

Trevlig dag på er allesammans
Emma

jag skulle dött av att kliva upp så tidigt eller kanske inte dött men varit jäkligt trött.

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress