Flyget ner gick bra, frukosten på flyget var under all kritik. Jag landade omkring 07:30, åkte in och bort till Gamla Stan för att träffa Jennie som jobbade på Acne igår.

Tummen upp för Acnes stora,härliga toalett...

Räddaren i nöden - Jennie bjöd på frukos

Charmigt, istället för blommor, ljus etc på borde hade man kryddor. Väldigt fint och så doftade det väldigt gott!

På väggarna hänge gamla skolplancher, blir lite nostalgisk då vi faktiskt använde oss utav sådana på min skola när jag var lite. När skolan sedan lades ner och soldes så passade min mamma på att plocka på sig några :)

Lagomt till 10:00 åkte jag in och började min shopping, för att sedan åka till Odenplan och Fakermaker.

Längs nästan alla väggar hänger mängder med olika hår. dagens film blev SATC-filmen

Mitt hår


Jossefin satt i 30 min och bara stylade mitt hår efter att håret var ditsatt igen och såhär fin blir man
(dålig bild - tog det i ett provrum med kass belysning)

Lunchtime = Jennietime!

En Mocablanco som alltid - sagolikt gott!


Blev en del shopping, dock inte dessa vackra på Zara. Se men inte köpa är ngt som blivit väldigt påtagligt när man blivit student och när man börjar titta på skor som kostar mer än vad min bilförsäkring så är man ute på djupt vatten...



Ska avslöja en "fobi" som jag har. Jag skulle nämligen ALDRIG röra vid handtaget i rulltrappan! BLotta tanken av alla händer (som man inte har en aning om var de har varit) som tagit i dessa - Ger mig rysningar


Kl 17:30 hade jag tid på roombrun för att göra en spray tanning. Väl där fick jag veta att den rätta sprayen var slut och att de inte skulle få in den först om 10 dagar. Dock hade de en annan och det som tydligen skilljde dem emellan var att den "rätta" innehöll mer olja och var vårdande för huden, samt doftade cocos. Men vi körde på iaf
Lightning
Här är sprayrummet..
Lightning
Sprayen...

Själva sprayningen gick väldigt fort. Efteråt blev man torkad med en fön och det hela tog allt som allt kanske 15 min. Underbart var det iaf att få hoppa in i mjukisdress och lågskor. Viktigt var nu att jag inte fick duscha/tvätta mig på 8 timmar. Resultatet skulel inte komma visa sig förän nästa dag sade hon.
efter det åkte jag och mötte upp Jennie igen och vi åkte hem till henne en sväng innan hon körde ut mig till Arlanda.

Omkring 23:30 kom jag i säng. Min dag igår jag jättetrevlig, jag uppskattar verkligen shopping på egen hand och tid för mig själv. Dock var det underbart att få träffa min vän - min bästa vän. Längtar reda tills nästa gång vi ses!
och nu till resultatet - den nakna sanningen

Helt perfekt!!! Det luktade verkligen inte lingon, men resultatet blev över förväntan! Hade aldrig trott att det skule bli såhär bra. Inget smink idag!

Nej nu måste jag skynda mig. Mamma och pappa köpte en ny bil igår och jag ska köra hem den andra bilen till Norråker som står uppe på Jemtbil.

Trevlig helg på er..
Lilla jag;-)

Kör försiktigt! Vi saknar dig. Ikväll blir de laxfile:-P välkommen.

Karin

Jag ror inte heller vid handtag! sa ackligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress