Ok, jag har egentligen inte tiden att sitta här,

Hållerpå att baka bröd - fråga mig inte varför jag kom på den tanken kl nio på kvällen, men... Nåväl, skolan är igång. Den började rättare sagt idag och jag måste säga att allt känns riktigt bra. Finansiell portföljmanagement. Jag ska med andra ord bli en riktig hejjare på stocks and bonds, vilket jag känner ska bli riktigt kul.

Efter föreläsningen mötte jag upp Tom och Silas (Moses har fått följt med Molly till Backe) på stan. Vi var in en sväng på ticket och kollade på lite resor. I början av januari tänkte vi åka iväg två veckor är det tänkt, så nu i kväll har vi tittat i resekataloger och egentligen kommit fram till att vi nu vill åka till många många fler ställen.

Nu ska jag skära upp lite vattenmelon medans degen jäser färdigt, ikväll ska det bli skönt att få sova i sin säng igen^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress