I onsdags följde vi med Marielle och Jerry ut på en liten pimpeltur:


Lilla Emmielinda som blir storasyster vilken dag som hellst!

Ibland är silas för liten att hänga med i Moses och Mollys lekar i djupsnön och får snällt sitta och tittapå





Fick många kramar och pussar av denna tös ^^





Som väntat var de helt utslagna när vi kom hem..

Sedan igår så följde jag med mor och far till Sundsvall. Jag ska ju som sagt sälja mina två soffor och vad passa bättre än att föla med och se om IKEA hade ngt att erbjuda. Hittade följande tre soffor:

Dock hade jag tänkt mig att den skulle vara grå - lite ljusare än första soffan. Men vilken tycker ni att jag ska köpa?

Det shoppades friskt och jag kom över en hel del bra grejjer, kommer säkert ngn bild på allt lite senare.

Bodde på Ibis, länge sedan man bodde på ett hotellrum helt själv.Vid närmare eftertanke tror jag faktiskt att jag egentligen aldrig gjort det tidigare. Men det kändes bra att ha en stor härlig dubbelsäng för sig själv som grädden på moset unnade jag mig lite fnitterdricka. Det är allt mer sälsynt nu för tiden när man är student men nu tyckte jag att jag var värd det
 
Ibis - ett hotell utan minikyl..

Världens bästa pappa som stod ut med två shoppingtokiga damer i ett helt dygn

Min vackra mamma..

Haha, har fått en del frågor av er läsare hur jag fixar mitt hår. Här kommer ett litet avslöjande.. ^^

Klart:




Det har verkligen varit ett jättetrevligt dygn med mina underbara föräldrar, tror inte att jag har skrattat, shoppat, ätit och druckit så mkt på väldigt länge. Tack för allt! Nu är jag uppe i Norråker och Moses och Silas är också här. Nu ska jag gå och byta om till mysdress, ikväll blir det räkmacka och melodifestivalen.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress