Höll precis på att  bränna ner köket. Herre gud.. Hade sattpå fel platta.

Nåja, nu till ngt annat:
För någon månad sen fick jag ett mail från en tjej på veckorevyn. Hon hade uppmärksammat min blogg påstod hon, bad om min hemadress och idag damp det ner ngt i brevlådan:


Trist bara att det skulle vara i spetember, eftersom jag kommer vara i L.A då. Eller föresten finns inget trist med det. Fick en inbjudan för två år sen till blogawards men gick aldrig, hade varken tid eller pengar att ta mig ner till Sthlm, det ångrade man ju lite eftersom det troligtvis skulle ha blivit jättekul.

Nej, nu är frukosten i magen, promenix med lilleman nu!

Anna E

Åh vad skoj med LA :-D

Tänkte ta mitt pick och pack i höstas, men kom jue in på skolan i GBG, så nu får det äventyret vänta, men man kanske kan ta en minisemester och komma och hälsa på?! :-)

Är kanske "lite" avundsjuk på dig och dina vänner ;-D



Hoppas att allt är bra med dig Emma så kanske vi syns till sommaren.



Kramar Anna

Madde

Men grymt tjejen! Synd att du inte kan vara med på awarden. hade varit skitcoolt! Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress