28 september 2010

Värmerekord

Resor

Idag har det uppmätts 45 grader på sina håll här i L.A!!

På tv-apparaten vid våran hiss stod det att vi i west Hollywood hade 42 grader - jag tror nog aldrig att jag upplevt det tidigare - herre min gud så varmt det har varit och är fortfarande för den delen, trots att det råder kväll ute.

Förutom att svettas och plugga idag så har jag spenderat eftermiddagen vid poolen. Eller rättare sagt I poolen - annat var inte att tala om, eller lyckades iofs med att somna i solstolen för att sedan vakna av att svetten dröp om mig!

Ikväll har Jennie lagat spagetti och köttfärssås - obeskrivligt gott! Själv har jag suttit och förberett mina anteckningar inför morgondagens business-klass och ska nu ta en kopp kaffe (kaffet är verkligen skitäckligt här borta!) innan det bär av mot gymmet. Vill försöka minnas om gymmet faktist har en ac - annars är jag rädd att jag inte kommer palla att springa en meter!


Over and out..

Linn

Sv: Gjorde du? ;o Vilket lyx!! :D

Linn

Sv; Tusan va grymt!

Oh tackar så mycket :D

mamma

Å, det verkar vara i varmaste laget. Tur att ni har nära till poolen. Här var det -2 i morse men sen blev det en vacker höstdag med sprakande färger och en sol från molnfri himmel. Ätit middag, pappas pölsa. Hur gott som helst!

Mammakram

Britt-Marie

Men oj så varmt ni har det.Här har vi haft en strålande höstdag i Lajksjöberg idag.

Emma-Lisa

Sv Britt-Marie och mamma: Måste medge att jag känner att jag saknar hösten smått. Har ju alltid tyckt om den, med alla dessa vackra färger!

emma

Åhh så fin sak du har på dig:) Puss...tre veckor kvar!

Emma-Lisa

Sv Emma: Ja, det är inte länge alls nu och jag bokstavligen läääängtar efter er! Åhh va kul vi ska ha och jösses va mkt jag ska krama på er! puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress